Ik Heb Da Gedaan

September 4, 2012 — Leave a comment

“Ik vind het belangrijk in ‘t leven dat als ge succes hebt, dat ge heel veel succes hebt want als ge heel veel succes hebt kunt ge ‘t ook uitdelen en kunt ge ook ander mensen wat succes geven en als ge zo maar een beetje succes hebt dan wilde dat voor uzelf houden. Ge ziet dat dan dat mensen met een heel klein beetje succes die zo – das van mij, das mijn idee, ik heb da gedaan – en als ge veel succes hebt dan kunt ge er genereuzer [mee omgaan], dan kunt ge al eens een idee weggeven. […] Ik vind succes geen vies ding, ik vind dat goed – maar ge moet dan echt succes hebben hé.”
Guillaume Vanderstichelen

No Comments

Be the first to start the conversation!

Leave a Reply

